Min facebooksida

Hej vänner,


Det är inte mycket ord som kommer härifrån längre, men det väger antagligen upp för hur det sett ut tidigare. 
Jag vill berätta för er att jag gått och blivit med facebooksida. På den skriver jag ut mina veckomatlistor. Jag tyckte det var så onödigt att jag skapade listor vecka efter vecka som ingen annan fick ta del av, så jag gjorde något åt det. 
Det enda jobbiga dock är att jag vill kunna erbjuda recept på alla rätter jag skriver upp, men de flesta rätterna har jag låtit mig inspireras av en bild bara, eller så får jag en snilleblixt bara sådär att "det smaken tillsammans med den smaken kommer vara som gjorda för varandra!". Min hjärna jobbar utan att jag förstår det. Hur ska jag kunna göra för att få andra att förstå? Ska jag publicera en vecka senare kanske och samla ihop recept på bloggen inför matlistan på Facebook? Min förhoppning är dock att få se andra skapa utifrån listan jag skriver. Sen att det blir olika uppskattar jag. Jag får suga på den karamellen helt enkelt. 

Min facebooksida hittar ni när ni söker efter Jeweljulia eller genom: HTTP://Facebook.com/jeweljuliaa

Kommentera här: