Long time - no see

Tjena! 
Long time - no see... Jag har jobbat, jobbat och jobbat det senaste, så jag har verkligen inte orkar skriva ett inlägg. 
Vad är det då för skillnad i dag? Jo, jag är hemma från jobbet pga sjukdom, C är på dagis och D är på intervju. Då kände jag, mitt i allt youtube-tittande, att det var dags för en ny video. Det var ju ett tag sedan nu, eller hur?!
Så efter en riktig jäkla kraftansträngning lyckades jag få smink i min nuna, kläder på kroppen och en video i kameran, som i detta nu håller på att laddas upp för redigering. Vi får se om jag inte kommer vara golvad resten av kvällen efter detta, men jag var SÅ sugen på att få upp något nytt. Jag är sliten som få i videon, men det får man ta. ;)
 
Vad händer med er annars? 
Här har det varit inskolning på förskolan, D har varit på någon arbetsintervju eller tre och jag har jobbat tidigt som sent och försökt yoga i bästa mån.
Det absolut sämsta med att vara sjuk är att man blir alldeles puss-galen när man vet att man inte får pussas, man får inte träna när man äntligen hinner och man har ont i hela rackarns kroppen.
Det bästa med att vara sjuk är att man uppskattar att må bra efteråt. Det är samma sak med att ha tråkigt, för har man inte tråkigt kan man inte heller ha skoj, livet ska vara som en bergochdalbana.
 
Vi har även varit och kikat på ny bil eftersom att vårt skrälle är ett stenkast från att rasa samman, stackarn. Vi har kommit en bit på vägen, så att säga, men väntar bara på den där sista knuffen för att ta ett beslut. SPÄNNANDE!
 
Nej vet ni vad, nu ska jag se om inte videon laddats in så att jag kan ta och redigera lite.
 
Vill ni ha en sneak på videon?
Det ska ni också...
 
 
EN TAG!! Älskar tags, älskar att svara på frågor om mig själv och livet rent allmänt. Jag älskar att prata om mig själv och mitt liv. Jag älskar mig själv helt enkelt. PUNKT. 
Haha. Ha det fint så hörs vi snart igen!

Kommentera här: