Mitt mål

Detta kommer garanterat låta som ett lågt mål med tanke på vad för slags människa jag är, men ända sedan i höstas har jag haft ett mål att så fort jag skaffar ett jobb, som jag vill ha, så ska jag skaffa en vattenflaska med fruktkolv. Jag har i månader spanat in mig på Sagaforms vattenflaska och varje vecka sett den på pinterest/google/ICA och bara VELAT HA DEN! 
I går var dagen kommen; dagen då D sa till mig "nu tar vi vattenflaskan!". Så rundan på ICA blev en lyckans runda och det kändes så mycket mer symboliskt än jag någonsin kunnat tänka mig.
Den där vattenflaskan som jag rent ekonomiskt kunnat köpa när som, men som bara skulle införskaffas först när jag hade ett jobb (inte föräldraledighet) att gå till. CHECK! På tisdag börjas det och jag är så jäkla nöjd. Jag gör morgonspellistor på Spotify och i morgon ska jag skaffa jojo-kort och köpa några bars att ha i väskan när energin tryter. I veckan fick jag även hem mitt rikslunchen pass, för tydligen är rikskuponger förlegat.



 
Vi köpte även denna. Det är en behållare för både vätska (jag tänker smoothie) och nötter/bär/frukt/annat göttigt. Denna köptes på Systrene Grene för 46:90 kronor. SÅ FIN!
1 Mamma:

skriven

Hahaha!! Du är så jäkla underbar! 😍❤️

2 Anonym:

skriven

Vi fick var sin av syrran i helgen. Tack för tipset att man kan lägga nötter i! Plasten om fortfarande...

Kommentera här: