Love handles

Här har vi klänningen som jag så snällt skickade tillbaka.
Eftersom att mina bröst växt en sisådär tre kupstorlekar ungefär började det svarta redan i nederkant av brösten, mindre charmigt, samt att, som jag skrev i det tidigare inlägget, mina nya love handles framhävdes en hel del. Så det blev till att skicka tillbaka denna, annars väldigt fina, klänning, som är helt min stil när det kommer till just klänning.
Innan jag blev gravid hade jag storlek 36, nu behöver jag ha strl. 40/M i gravidkläder. I början av graviditeten trodde jag att jag skulle ligga kvar på 36/38 någonstans, så fel man kan ha. 
Jag har blivit enorm (för att vara jag) mellan axlarna och knäna ungefär, så bröst, mage, höfter och lår. 
Men något som är positivt är att mina oversize'ade kläder från gymnasiet nu passar fin-fint! Fast jag har visserligen bara kvar två plagg...
 
 
 
 
Det här var de lite "finare" bilderna som beskriver min oversize'ade gymnasiestil. Hahaha om ni bara visste hur ful jag har gjort mig i mina dar'.

Kommentera här: