TBT - bildbomb

2009 Bröllop för Jon och Barbara med fina Dominique vid min sida
2010 Sådär lagom annorlunda photoshoot för att gå media
2010 Filippas 18-årsdag om jag minns rätt, älskar bilden
2010 Sommaren i Uddevalla med min älskade Sanna
2009 Innan allt udda blev för udda
2010 Bild tagen av Modellsalongen där jag gjorde min praktik
2010 Bild tagen av Modellsalongen där jag gjorde min praktik
2011 Dagen efter midsommarafton vaknade vi upp på en parkering i smögen
2011 Sofis Mode kom och ryckte mig från jobbet och helt plötsligt hade jag vunnit en modelltävling
2008 Maskerad-volleyboll i ettan på gymnasiet. Vi var utklädda till Fjortisar... Alltså oss själva. 

Dessa är några av mina favoritbilder och -minnen från mina senare år. Som ni ser så är de flesta från innan min operation och jag har inte mage att skämmas över det, även om jag inte tycker att det är vackert. 
1 Sara:

skriven

Vad är det för operation du har gjort? :)

Svar: En käkoperation :)
jeweljulia.blogg.se

Kommentera här: