Alla hjärtans...

Bilder från Pinterest.

Jag har tagit upp det tidigare, men jag gör det igen - alla hjärtans dag.
Jag vet inte riktigt om jag nått fram till D med hur jag vill ha det. Ingen present - bara brie och champagne. Jag har sagt det rakt ut, men när jag fyllde år för två år sedan önskade jag mig en specifik kalender som jag både skrev ner till honom och skickade bild på, ändå var det en iPad som låg i paketet när dagen väl var kommen. Kul det också, men några tusenlappar dyrare än vad jag räknat med och jag stod fortfarande utan kalender som jag tänkt (tro det eller ej men jag är en sån människa som gärna skriver förhand). Hans tanke då var att den ju faktiskt innehöll en kalender, men jag var, och är, för rädd om den för att ta med den någonstans. Men men, jag skriver ju på den nu istället och det har kommit till användning till andra grejer - och framför allt varit mer långvarig än en vanlig kalender.

Men trots att vi hoppar över utbyte av presenter tänkte jag ändå tipsa om en liten grej som kan vara kul för alla par.


Nämligen detta spelet med skraplotter där man får uppgifter att utför till sin partner under veckans gång, exempelvis att laga en trerättersmiddag någon gång under veckan till sin partner. 
Man drar helt enkelt ett kort en gång i veckan och turas om att utföra uppgifterna (partner1 första veckan och partner2 andra veckan). Ni hittar det på cool stuff.

Kommentera här: