Lek för både liten och stor

Hallå!
Jag tänkte mest komma in och önska en trevlig onsdag.

Vi har det bra; jobbar och står i medan C är på föris.
Häromdagen var vi på en lekplats hela familjen och ja, alla hade vi skoj ;-) Jag blir som ett litet barn igen när jag kommer till en lekplats. Jag busar med C, tar gärna en spade och gräver eller krattar lite i sanden och gungar mer än gärna. Är det något jag undviker är det rutschkanor. Jag tror att det har att göra med dels min höjdrädsla, dels min klaustrofobi men även min osäkerhet när det kommer till min kropp. Man vill ju inte ha missbedömt hur bred den är och sen när man kommer upp så får höfterna inte plats. Haha det låter som att jag är helt tokig, och det är ju precis vad jag är också *suck*

Vi fick lite mysiga bilder i alla fall.

Gunga tills ögonen går i kors, minst sagt. Hihi
 

Kommentera här: