Alla hjärtans mat


Vi startade dagen med hjärtliga pannkakor med färskost och hallonsylt (ja, för min del alltså. D körde på blåbär- + hallonsylt med socker - aj i tänderna). Ursäkta de överexponerade bilderna, fotade med mobilen och drog upp ljuset, men det var först i datan som jag insåg hur mycket.
Jag har pussat på min glada goseplutt.
Jag fick ett fantastiskt kamerastativ i den hjärtliga presenten!! Jag klippte denna bilden ganska mycket eftersom att jag fotade från sängen, det såg inte ut som en barnvänlig miljö så att säga... men faktum är att jag bara gömde stativet för C som tyckte att det var en jätterolig ny leksak. 
Första bilden med stativet blev givetvis en selfie där jag låtsas att jag flyger.
Lunch lagades och det blev korvstroganoff - enda sättet jag kan äta korv på nu.
Jag dukade fint - dagen till ära.
Nu ska vi äta lakto-vegetariska varma mackor som preciiiis kom ut från ugnen. Det luktar ljuvligt. Det gröna gegget är en ärtpesto som är himmelsk. 
 
Vi hyrde tre filmer i dag och köpte en hink med godis som vi ska spendera vår tid på i kväll. 
Har ni haft en bra dag?
1 Felicia:

skriven

Så mycket gott!

Svar: Eller hur!
Jeweljulia

Kommentera här: