Mamma blir människa



Här ligger jag med min plutt och är i stort behov av ett toalettbesök, men eftersom att C har en period nu då han har svårt att komma till ro ligger jag (med benen i kors) kvar och hoppas han sover gott. 
I dag är dagen d; dagen då jag för en stund ska få testa att vara Julia utan en bebis klistrad på mig. Ja, det är alltså i kväll jag ska ut med mina fina vänner. I går överraskade D med att ha bokat in några spabehandlingar till mig dessutom, så om en timme ska jag vara där. 
Som jag behöver det! Min kropp är alldeles stel och knakar - jag klagar nästan varje dag på hur ont jag har. Det beror ju givetvis på att jag åtminstone några timmar varje dygn ligger som på bilden. 

Vi gick ut och köpte kaffe i morse och jag passade på att fota vårt kära hav när det var vindstilla och vackert. Vinka till danskarna. 


Vi hörs. 

Kommentera här: