Lite efter

Dagen efter julafton var vi några systrar, rättare sagt alla utom en, som åkte iväg ensamma och tog en fika på Espresso house i Skövde, när vi ändå var samlade.
Bättre sent än aldrig;
 
Savannah, 8, och Nicole, 10. Vi har samma mamma, deras pappa är min "låtsaspappa".
Cicci, 18. Vi är inte blodsbundna alls, men Cicci har bott hos oss sen hon var några månader bara.
Malin, 28. Jag och Malin har samma mamma och pappa.
 
Bland systrarna saknas Evelina, som ligger "mellan" mig och Malin i ålder på sina nyligen fyllda 27 år. Givetvis har Evelina samma mamma och pappa som mig och Malin också. Sen har vi även vår bror, Christoffer, som är äldst av oss alla.

Nu har ni fått en liten överblick över oss syskon. Jag är jätteglad över att ha så många, fantastiska syskon.
1 Anonym:

skriven

Och jag är den stolta modern till alla dessa barn! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentera här: