I'm back!

Hej mina tulpaner och marsipanrosor!
Jag är tillbaka, för vet ni vad - D fick en gameing (?) dator i julklapp av sin chef, så det innebär att jag får vår macbook för mig själv, vilken lycka!
Det innebär visserligen också att jag är en fejk-gräsänka varje kväll från och med nu. Skoj.... Men jag har ju er!
 
Det är SÅ mycket som har hänt sedan sist att jag nästan börjar gråta när jag tänker tillbaka på allt. Lite har man kunnat följa på min och Charles youtubekanal som heter MAMMA & CHARLES, in och prenumerera så missar ni inte när nästa video dyker upp!
 
Vad har hänt då? Jo;
  • Charles har döpts
  • Vi har flyttat
  • Charles har lärt sig krypa
  • Jag har skaffat en ny tatuering
  • D har nya glasögon
  • Jag söker jobb
  • Vi har firat födelsedagar och jul
  • Charles har fått uppleva sin första snö (han var förvirrad)
  • Vi har blivit bestulna på vår kinesiska en i kruka
  • En vän har blivit gravid och tre vänner (ink gravida) har förlovat sig.
 
Ja, det är det, i grova drag, som hänt sen sist.
Alltså vilket år! Vilket fantastiskt, otroligt, makalöst år! Om några dagar inleds 2016 och även om 2015 bestått av mer tårar än majoriteten av alla andra år så har det bestått av så mycket kärlek att mitt hjärta smälter bara jag tänker på det. 
 
Ja, jag kanske fick mitt bevis på att jag är en könsmogen kvinna precis och därför kanske jag är lite mer känslig än annars, men att tänka tillbaka på alla dessa känslor som jag fått uppleva under året - allt från perioder med panikångest, till perioder på rosa moln - gör mig gråtfärdig och varm i magen på samma gång. 
FASEN vad alla morsor är starka! 
 
Jag ville bara säga det. Nu ska vi se om jag hittar lite bilder ni kan få kika på också.
 
 
Så det var... "lite"..... bilder.
 
Nu ska jag redigera lite youtube-videor <3 Jag ÄLSKAR att ha en dator själv, mohaha!

Kommentera här: