PIZZA TIME!!

Vi bor väldigt nära en pizzeria och de senaste dagarna har jag stått emot suget att köpa en pizza till "lunch" (kl 17), men i dag kunde jag inte stå emot längre.
Jag är sån person som BARA äter kebabpizza med isbergssallad, pommes och kebabsås om jag är i Skövde, så under åren som gått då jag inte varit i denna stad har jag fått lära mig att äta annat gottit på pizzan istället. Ett tag åt jag bara vesuvio med isbergssallad, pommes och massa mild sås, för tro inte att resterande Sverige vet vad kebabsås är. Men det blev så fruktansvärt flötigt så numera käkar jag antingen bolognese eller kycklingpizza med curry, ananas, banan och massvis med vitlök. Mums!

Plus att mannen som jobbar på pizzerian är så otroligt trevlig, så man går dit nästan bara för hans skull. Västra hamnens pizzeria heter stället. Ni får testa nästa gång ni är i närheten.

1 Rutan:

skriven

Mums vad gott! 😃

Kommentera här: