Friday night

Jag pratade med Don i telefon strax innan han slutat jobbet i dag och han beskrev hur han ville att denna fredagen skulle vara, som enligt mig också lät som den perfekta fredagskvällen - lugn, bekväm och skön.
Så efter vi lagt på började jag hacka lök, paprika och morot till köttfärssås, som blev vår fredagsmiddag. Jag ska dock inte få det att låta som om det endast var jag som kom på det. Det var Dons idé med köttfärssås och det var han som sa att jag skulle börja på en gång. Han är bra fin han.

Så denna kvällen kan beskrivas med fem ord:
- Ansiktsmask
- Köttfärssås
- Casanova
- Fanta
- Kärlek

Visst låter det underbart?!
I morgon ska vi packa hela dagen, för på söndag bär det av. Jag har inte riktigt insett att jag faktiskt ska flyga till Afrika. Hur spännande är inte det! I dag införskaffades det en ny resväska i alla fall, eftersom att min gamla råkade gå sönder när vi lånade ut den. Men den nya kommer bli super tror jag!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Vi hörs i morgon igen!

Kommentera här: